Brev:
Frokost uden gaffel
4. april 2016
Alder:
2 år, 11 mdr.
Frokost uden gaffel
Hej Helen
....længe siden, men nu har jeg brug for lidt hjælp.
Yngste søn er lige startet i børnehave (1/4-16) og jeg har lidt udfordringer mht madpakken.
Han har altid spist sin rugbrød med gaffel. Både hjemme og i dagplejen har vi skåret dem i hapsere, men det skal hen selvfølgelig ikke i børnehaven. Han er bedst til at spise med gaffel og ikke super vild med at holde ved maden og bare bide af den. Boller kan han godt spise, men der stopper det også.
Hvad tænker du om det og har du nogle forslag til hvad jeg kan putte i madpakken som ikke nødvendigvis er rugbrød?
Venlig hilsen
Lene